Formulamatka 2017

Pekka
This post was updated on .
Jos on kiinnostusta niin kasataan hyvä jengi ja lähdetään porukassa F1-kisaan Hungaroringille 2017!

Re: Fornulamatka 2017

F1 Tohtori
This post was updated on .
CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: Formulamatka 2017

Pekka
Niin jospa tänne jotain kirjoittaisi kun sain tuon otsikonkin korjattua
Mulla on ollut keskustelua parin ystävän kanssa siitä, että lähdettäisiin katsomaan ensi kaudella yhtä Euroopassa ajettavaa F1 -kisaa.
Vaihtoehtoja on: Barcelona ja Monaco Toukokuussa, Itävalta, Englanti ja Unkari Heinäkuussa, Spa Elokuussa ja Monza Syyskuussa.
Ajatuksena on se ettei majapaikasta radalle siirtymiseen mene puolta päivää...

Spa on noista radoista mielenkiintoisin mutta se majoituspuoli on aika hankalaa. Valmismatkat majoittaa normaalisti Brysseliin, tässä esimerkki http://www.matka-agentit.fi/matkat/formulamatka-belgiaan.

Barcelona on ihan ok, mutta ratana vähän tylsä http://www.formulamatkat.fi/f1-matkat/formulamatka-espanjaan1. Radalle pääsee hyvin junalla kunhan muistaa pitää huolta tavaroistaan.

Itävalta ja Englanti voisivat olla ihan mielenkiintoisia paikkoja mennä, ei vaan ole tietoa mistä sieltä löytää majoituksen. Täytyy tutkia asiaa...

Budapest on ihan mukava kaupunki ja radalle pääsee mukavasti junalla tai miksei vaikka taksilla. Matkapojat tarjoaa to - su matkaa hintaan 929 € (lennot+hotelli+kuljetukset+lippu rata-alueelle). Jos haluaa selvitä helpolla niin ihan hyvä vaihtoehto mutta mielestäni aika kallis.

Kaverini on kovasti kehunut Monzaa ja Milanosta pääsee helposti radalle.

Spassa oltiin asuntoautolla, mutta muuten on vuokrattu huoneisto jostain ja kokkailtu itse. Hotellimajoituksessa on puolensa....itse vaan olen tykännyt noista huoneistoista.

Jos kiinnostusta löytyy niin matkakohde on se ensimmäinen päätettävä

Re: Formulamatka 2017

Pekka
This post was updated on .
Vilkasin nopeasti noita Itävallan ja Englannin valmismatkoja...Itävallassa matkaa hotelilta radalle 100 km eli varmaan 1,5 tuntia/suunta , Englannissa matkaan menee 2,5 tuntia/suunta ja Belgiassa n. 2h/suunta. En ole oikein innostunut.
Katsoin uudestaan Unkarin matkojen hintoja http://www.formulamatkat.fi/f1-matkat/formulamatka-unkariin tuo Norwegianin tarjous on aika hyvä 695 € to - su + liput
Monza http://www.formulamatkat.fi/f1-matkat/formulamatka-italiaan
Barcelona http://www.formulamatkat.fi/f1-matkat/formulamatka-espanjaan

Tässä vielä yksi esimerkki Budapestin tarjoamista huoneistoista
https://www.only-apartments.com/budapest/389110?daterange.start_date=2017-07-27&daterange.end_date=2017-08-01&asoKey=rO0ABXQAXHM9QnVkYXBlc3QgSHVuZ2FyeSZtaW5fcm9vbXM9NSZkYXRlcmFuZ2Uuc3RhcnRfZGF0ZT0yMDE3LTA3LTI3JmRhdGVyYW5nZS5lbmRfZGF0ZT0yMDE3LTA4LTAx%23en%23LIST&page=1

Re: Formulamatka 2017

Pekka
Nyt alkaa pikkuhiljaa olla aika ruveta valmistelemaan kisamatkaa. Eipä ole kukaan tätä juttua kauheasti kommentoinut. Mutta se mitä olen mun kavereiden kanssa jutellut niin matka suuntautuisi Unkariin. Torstai - maanantai. Eli Torstaina Budapestiin, Pe,La,Su radalla ja maanantaina lento kotiin. Jos joku tästä porukasta on kiinnostunut niin ilmoitelkaa mulle.